NULL string(0) ""

Uchwała nr XXV/196/2009 Rady Miejskiej w Lubrańcuz dnia 23 kwietnia 2009udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubraniec za 2008 rok.Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) oraz art. 199 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.

Uchwała nr XXV/196/2009
Rady Miejskiej w Lubrańcu
z dnia 23 kwietnia 2009


udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubraniec za 2008 rok.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) oraz art. 199 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.


R a d a M i e j s k a
u c h w a l a:

§ 1
Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubraniec za 2008 rok i zapoznaniu się: z wnioskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym udzielenia absolutorium burmistrzowi, opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez burmistrza sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy i miasta za 2008 rok oraz opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzieleniu absolutorium oraz po dyskusji, Rada Miejska w Lubrańcu w głosowaniu jawnym jednogłośnie udziela absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubraniec Panu Krzysztofowi Wrzesińskiemu za 2008 rok.

§ 2
Uzasadnienie niniejszej uchwały zawiera załącznik.

§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w sposób zwyczajowo przyjęty.

PRZEWODNICZĄCY
Rady Miejskiej w Lubrańcu
Ryszard Czynszak

U z a s a d n i e n i e

Stosownie do art. 199 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami ) Burmistrz Gminy i Miasta w Lubrańcu sporządził sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy i miasta za 2008 r. w szczegółowości zawartej w uchwale budżetowej i przedstawił organowi stanowiącemu oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczy Oddział Zamiejscowy we Włocławku w dniu 20 marca 2009 roku.

Komisje Rady Miejskiej analizowały przedłożony dokument w dniu 6 kwietnia 2009 roku i wydały pozytywną opinię.

W dniu 7 kwietnia 2009 r. Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Lubrańcu zawarła swoje stanowisko we wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta. Wniosek wraz z uchwałą skierowała do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lubrańcu.

Wniosek Komisji Rewizyjnej wraz z kompletem dokumentów w dniu 7 kwietnia 2009 r. został skierowany do Regionalnej Izby Obrachunkowej Oddział Zamiejscowy we Włocławku.

Skład Orzekający Regionalnej Izby Obrachunkowej po analizie złożonych sprawozdań z wykonania budżetu gminy i miasta za rok 2008 wyraził pozytywną opinię, którą skierował do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lubrańcu.

SPRAWOZDANIE z wykonania: BUDŻETU GMINY I MIASTA LUBRANIEC oraz PLANÓW FINANSOWYCH: SAMORZĄDOWYCH INSTYTUCJI KULTURY, SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ZA 2008r. (417kB) pdf

Załącznik Nr 1 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok - D O C H O D Y (121kB) pdf

Załącznik Nr 2 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok - WYDATKI (175kB) pdf

PRZEWODNICZĄCY
Rady Miejskiej w Lubrańcu
Ryszard Czynszak

metryczka


Opublikował: Wojciech Przybysz (26 maja 2009, 12:13:11)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1782