![]() |
Uchwała nr XLII/312/2006Rady Miejskiej w Lubrańcuz dnia 28 sierpnia 2006w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubraniec za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.Na podstawie art.198 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. )
Uchwała nr XLII/312/2006
Rady Miejskiej w Lubrańcu
z dnia 28 sierpnia 2006
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubraniec za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.
Na podstawie art.198 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. )
RADA MIEJSKA
uchwala co następuje:
§ 1
Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.
§ 2
1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze powinna
zawierać:
1) część tabelaryczną zawierającą wykonanie planu dochodów i wydatków -
w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej w układzie :
a) plan,
b) wykonanie,
c) procentowy wskaźnik wykonania planu;
2) część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, zawierającą
również informację w zakresie :
a) wydatków bieżących, w tym w szczególności:
- wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
- dotacji udzielonych z budżetu,
- wydatków na obsługę długu oraz wydatków związanych z zawartymi
umowami z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji,
b) wydatków majątkowych,
c) stanu należności w tym wymagalnych ( dotyczy dochodów ),
d) stan zobowiązań w tym wymagalnych ( dotyczy wydatków ),
e) stanu zobowiązań z tytułu pobranych kredytów i pożyczek,
f) wyniku ( nadwyżce / deficycie );
3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy i miasta,
4) wykonanie planów finansowych: Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej oraz Zakładu Usług Komunalnych;
2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowych Instytucji
Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej powinna
zawierać w szczególności:
1) wykonanie planu przychodów i rozchodów jednostki w szczegółowości nie
mniejszej niż w planie finansowym,
2) część opisowa o wykonaniu przychodów i rozchodów wg ich rodzaju z krótką
charakterystyką zakresu wykonanych rozchodów,
3) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
3. Informacje wymienione w pkt. 1 i 2 sporządza się w złotych.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubraniec.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Lubraniec..
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Lubrańcu
Ryszard Czynszak
UZASADNIENIE
Stosownie do art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ) zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek zaliczanych do podsektora samorządowego ( między innymi instytucji kultury i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej ) za pierwsze półrocze roku budżetowego określa organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego, co czyni się niniejszą uchwałą.
PRZEWODNICZĄCY
Rady Miejskiej w Lubrańcu
Ryszard Czynszak
metryczka
Opublikował: Wojciech Przybysz (9 października 2006, 12:48:47)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2183