Strona główna > Uchwały > 2018 |
Uchwała nr II/13/2018Rady Miejskiej w Lubrańcuz dnia 6 grudnia 2018w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w LubrańcuNa podstawie art. 18b ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym( Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm. )) oraz § 62 ust. 1 Statutu Gminy Lubraniec stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXV/344/2018 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 27 marca 2018 roku ( Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 2018 r. poz. 2195 z późn. zm.
Uchwała nr II/13/2018
Rady Miejskiej w Lubrańcu
z dnia 6 grudnia 2018
w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Lubrańcu
Na podstawie art. 18b ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym( Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm. )) oraz § 62 ust. 1 Statutu Gminy Lubraniec stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXV/344/2018 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 27 marca 2018 roku ( Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 2018 r. poz. 2195 z późn. zm.
metryczka
Opublikował: Wojciech Przybysz (11 grudnia 2018, 11:46:57)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 781