Strona główna > Aktualności |
Zawiadomienie o zwołaniu XXVI Sesji Rady Miejskiej w Lubrańcu24.03.2017
Zawiadomienie o zwołaniu XXVI Sesji Rady Miejskiej w Lubrańcu
24.03.2017Działając zgodnie z art. 20 ust. 1
ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U.
z 2016 r., poz. 446 z późn. zm. ) oraz § 28 Statutu Gminy Lubraniec, uprzejmie
informuję, że na dzień 30 marca 2017 roku / czwartek / o godz. 12:00 w sali narad Urzędu
Miejskiego w Lubrańcu zwołuję obrady XXVI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Lubrańcu.
Porządek obrad proponuję następujący :
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie treści protokołu z obrad XXV zwyczajnej sesji rady miejskiej.
- Sprawozdanie z działalności burmistrza w okresie między sesjami.
- Sprawozdanie z działalności komisji stałych rady miejskiej w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Rozpatrzenie informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Lubraniec w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2016 roku.
- Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubrańcu za 2016 rok oraz omówienie potrzeb na 2017 rok.
- Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubrańcu.
- Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubraniec na lata 2017 – 2025.
- Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubraniec na rok 2017.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie upoważnienia Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Lubrańcu do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie stypendiów szkolnych, zasiłków szkolnych oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników w imieniu burmistrza.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie upoważnienia Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Lubrańcu do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie stypendiów szkolnych, zasiłków szkolnych oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników w imieniu burmistrza.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie dostosowania sieci publicznych szkół podstawowych i publicznych gimnazjów do nowego ustroju szkolnego na okres od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2019 r.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkola samorządowego, oddziałów przedszkolnych w Publicznych Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubraniec i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz o przyznaniu każdemu kryterium określonej liczby punktów.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów naboru do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubraniec dla kandydatów zamieszkałych poza obwodami tych szkół oraz o określeniu dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Lubraniec na lata 2017 - 2021.
- Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubraniec.
- Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej Rady Miejskiej w Lubrańcu oraz ustalenia składu liczebnego i osobowego radnych oraz wyboru przewodniczącego komisji.
- Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Gminy Lubraniec z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2016 rok przyjętego uchwałą Nr XII/80/2015 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 30 listopada 2015 roku.
- Rozpatrzenie informacji Burmistrza Lubrańca z realizacji uchwały Nr V/48/2011 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 29 czerwca 2011 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, stosowania z urzędu tych ulg, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie
sesji.
PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ W LUBRAŃCU
Piotr Sławianowski
metryczka
Wytworzył: Piotr Sławianowski Przewodniczący Rady Miejskiej w Lubrańcu (24 marca 2017)
Opublikował: Wojciech Przybysz (24 marca 2017, 21:41:51)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 332