Załatwianie spraw
- Szanowni Państwo!
Oddajemy do Waszej dyspozycji karty informacyjne, które pomogą sprawnie i wygodnie załatwiać sprawy w Urzędzie. Karty zawierają pełną informację o danej sprawie: podstawę prawną, wymagane dokumenty, opłaty, terminy i sposób załatwienia sprawy a także stanowisko odpowiedzialne za załatwienie sprawy. Większość kart zawiera wzory wniosków, które po wypełnieniu można przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski,
ul. Brzeska 49,
87-890 Lubraniec
ul. Brzeska 49,
87-890 Lubraniec
lub złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego, pokój nr 2.
W celu uzyskania dodatkowych informacji można kontaktować się z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy, pod wskazanymi w kartach numerami telefonów.
Wszystkie sprawy można załatwiać w godzinach pracy Urzędu,
tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7.15 - 15.15,
wtorek 8.00 - 16.00
Sekretarz Gminy
Obrona Cywilna
Świadczenia z pomocy społecznej
Rolnictwo
Podatki
Sekretarz Gminy
- Przyjmowaie skarg i wniosków od mieszkańców (99kB)
- Sporządzenie testamentu (99kB)
- Prawo petycji jako odrębne prawo, różne od skarg i wniosków (98kB)
-
Potwierdzenie zawarcia pisemnej umowy dzierżawy gruntów zaliczonych do użytków rolnych (103kB)
- Akta ewidencji ludności - wydawanie zaświadczeń (63kB)
- Dane osobowe - udzielanie informacji z ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (331kB)
- Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące (65kB)
- Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 3 miesiące (65kB)
- Utrata oraz Zagubienie,Znalezienie własnego lub cudzego dowodu osobistego (64kB)
- Wpisanie wyborcy do rejestru wyborców (70kB)
- Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące (73kB)
- Wymiana dowodu osobistego (80kB)
Załączniki do wymiany dowodu osobistego:
- Ulotka informacyjna e - dowód (594kB)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dowodu osobistego (857kB)
- Załącznik nr 1 - wzór dowodu (385kB)
- Załącznik nr 2 - Wniosek o wydanie dowodu osobistego (663kB)
- Załącznik nr 3 - Elektroniczny wniosek o wydanie dowodu osobistego (684kB)
- Załącznik nr 4 - Formularz odbioru dowodu osobistego (306kB)
- Załącznik nr 5 - Elektroniczny formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego (587kB)
-
Załącznik nr 6 - Zaświadczenie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego (306kB)
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy - zgłoszenie (76kB)
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały - zgłoszenie (76kB)
- Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy - zgłoszenie (67kB)
- Zameldowanie na pobyt stały - zgłoszenie (67kB)
- Ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz świadczeń opiekuńczych (78kB)
- Ustalenie prawa do zaliczki alimentacyjnej (87kB)
- Zgłoszenie urodzenia dziecka - Sporządzenie aktu urodzenia (62kB)
- Postępowanie w sprawie zawarcia zwiazku małżeńskiego wyznaniowego (63kB)
- Postępowanie w sprawie zawarcia związku małżeńskiego cywilnego (65kB)
- Sporządzenie aktu zgonu (58kB)
- Postępowanie w sprawie wydawania odpisów z ksiąg stanu cywilnego (68kB)
- Postępowanie w sprawie wpisania do ksiąg polskich aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą (62kB)
- Postępowanie w sprawie odtwarzania treści aktu stanu cywilnego - urodzenia, małżeństwa, zgonu (63kB)
- Postępowanie w sprawie sprostowania i uzupełnienia treści aktu stanu cywilnego - urodzenia, małżeństwa, zgonu (63kB)
- Postępowanie w sprawie zmiany imon i nazwisk (61kB)
-
Postępowanie w sprawie ustalenia pisowni imon i nazwisk (61kB)
Wsparcie ZUS dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej w związku z COVID - 19
-
Pismo przewodnie dotyczące wsparcia przez ZUS przedsiębiorców (1950kB)
-
Świadczenia postojowe dla osób wykonujących umowy cywilnoprawne ( umowa agencyjna, umowa zlecenie, umowa o dzieło) (1184kB)
-
Tarcza Antykryzysowa (1169kB)
-
Zwolnienie ze składek ( marzec, kwiecień maj 2020 r. ) (1185kB)
-
Świadczenie postojowe w wysokości 1300 zł dla osób prowadzących działalność gospodarczą, które rozliczają podatek w formie karty podatkowej (1165kB)
-
Ulga w składkach ZUS - odroczenie lub rozłożenie na raty ( dotyczy składek za okres od stycznia 2020 r. ) (1168kB)
- Świadczenia postojowe w wysokości 2080 zł dla osób prowadzących działalność gospodarczą (1183kB)
- Postępowanie w sprawie ustalenia i wypłacania świadczenia rekompensującego utracone zarobki żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe (63kB)
- Uznanie żołnierza/poborowego/ za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny (63kB)
- Uznanie żołnierza za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny (64kB)
Świadczenia z pomocy społecznej
Rolnictwo
- POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ZEZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW (108kB)
- Postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie upraw maku (62kB)
- Postępowanie w sprawie zwrotu podatku akcyzowago zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (84kB)
Podatki
- Postępowanie w sprawie wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości (12kB)
- Postępowanie w sprawie wydawania zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatników podatku od: nieruchomości, rolnego, leśnego; o ustaleniu dochodów z gospodarstwa rolnego oraz oświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa (13kB)
- Podatek od środków transportowych osoby fizyczne i osoby prawne (14kB)
- Opłata od posiadania psa (13kB)
Zagospodarowanie przestrzenne
metryczka
Wytworzył: Burmistrz G. i M. Krzysztof Wrzesiński (22 kwietnia 2008)
Opublikował: Wojciech Przybysz (22 kwietnia 2008, 10:12:34)
Ostatnia zmiana: Wojciech Przybysz (16 września 2020, 11:13:17)
Zmieniono: publikacja inf. dot. potwierdzenia zawarcia pisemnej umowy dzierżawy gruntów zaliczonych do użytków rolnych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 21814