Zarządzenie Nr 117/2006
Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniec
z dnia 15 GRUDNIA 2006 roku
w sprawie wykonania obowiązków archiwizowania dokumentacji jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. )
Burmistrz Gminy i Miasta
zarządza, co następuje:
§ 1
1. Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych gminy i miasta Lubraniec
1) Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
2) Zespołu Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego do prowadzenia samodzielnie ewidencji archiwalnej jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
§ 2
Zobowiązuje się kierowników jednostek wymienionych w § 1 do określenia w regulaminach organizacyjnych i innych dokumentach wewnętrznych obowiązku prowadzenia ewidencji archiwalnej.
§ 3
Kierownicy jednostek organizacyjnych wymienionych w § 1 obowiązani są do złożenia burmistrzwi informacji o wykonywaniu obowiązku prowadzenia ewidencji archiwalnej oraz wskazania osób odpowiedzialnych za bieżące realizowanie obowiązku archiwizowania dokumentacji jednostek w terminie do 15 marca 2007 roku.
§ 4
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Gminy i Miasta
mgr inż. Krzysztof Wrzesiński
metryczka
Wytworzył: Alicja Świercz (7 marca 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (7 marca 2007, 10:42:18)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1635