RG.6220.4.2022.2023.DG Zawiadamia strony postępowania o odwieszeniu postępowania administracyjnego i jego doręczeniu
Zawiadamia
strony postępowania o odwieszeniu postępowania administracyjnego
Burmistrz Lubrańca działając na podstawie art.10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
(Dz. U. 2023 r. poz. 775 ze zm.) w związku z art.73 ust. 1 74 ust. 3a ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach
oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm) że w dniu 07 listopada 2023r. wydał postanowienie o odwieszeniu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa elektrowni słonecznej wraz z infrastrukturą
towarzyszącą na działkach nr ew. 201, 109, 97/9, 202, 99/2, 200 (obręb 0039) w
obrębie ew. Żydowo, gmina Lubraniec oraz linii kablowych łączących poszczególne
części inwestycji poprowadzonych w obrębach Żydowo (0039), Rabinowo (0026),
gmina Lubraniec (proj. Żydowo III)”
ponieważ inwestor w dniu 06 listopada 2023 r. przedłożył „Raport
oddziaływania na środowisko dla wyżej wymienionej inwestycji.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10,
zgodnie z art. 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu
informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, stosuje się przepisy
art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią postanowienia oraz z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubrańcu ul. Brzeska 49 pok. nr. 29 I p. od poniedziałku do piątku w godz. od 8 °° do 14°°.
post (909kB)
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Lubrańca (8 listopada 2023)
Opublikował: Danuta Gołębiowska (8 listopada 2023, 10:28:49)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 164